16 Eylül 2014 Salı

SICAK SICAK PETROL MAVİSİ SALASH TUNİK GELDİ...

Merhaba canlar...

Ne zamandır kendime bir şey dikememekten yakınıyordum. 'Terzi kendi söküğünü dikemezmiş' lafı doğruymuş demekki... Nedense başkasına dikerken daha hevesli oluyorum. O kadar özenerek diktikten sonra bir de beğenilirse değmeyin keyfime. Maddi kısmı bir yana, insan bu işi yapıyorsa gerçekten sevmeli. Hele bir de benim gibi sıkılgansa elinde döner durur işi. Ya da bu işe girdiyseniz sevmesini bileceksiniz.

 Benim gördüğüm işini severek yapan bir kişi var. Sevgili Gönül Kolat hanımefendi. Yaptıkları zaten on numara. Hayatını da bir gazete röportajında okumuştum. Maşallah çok istikrarlı. Kendime örnek aldığımı söylemeliyim. Allah işini rast getirsin.

Neyse konumuza dönelim... sonunda birer adet yelek, tunik, bir de salash tunik diktim. Diker dikmez de hemen giydim bir tanesini. Sizlerle de paylaşmak istedim. İnşaAllah beğenirsiniz... :)



Hepinize sağlıklı günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli :)