26 Aralık 2020 Cumartesi

TERZİ ÜTÜSÜ ( SİLTER X TERZİGÖZÜYLE )



        Merhaba sevgili arkadaşlar. Bugün size yine faydalı olacağını düşündüğüm bir konuyla geldim. Benim çok önem verdiğim, olmazsa olmazımız "ütü". Eminim ki dikiş diken herkes normalden daha gelişmiş ütüsü olsun istemiştir. Özellikle ev ütülerinin su haznesinin küçük olması beni yoran durumdur. Tam işin ortasında pat su bitiyor. O yüzden bende profesyonel bir ütü almaya karar verdim. Markası SİLTER  link ekledim bakabilirsiniz.

  Ütünün kapalı şekli böyle. 1 lt su alıyor. Benim iki sepet ütü yapmama yetiyor. Ütü kafası biraz ağır. Hem ütü yapayım hem de kas yapayım dedirten cinsten. Tabanı için harici tabanlık var ama daha almak kısmet olmadı. 
Bu da ütünün açılmış hali. Barometre göstergesi 3 ü geçince ütülemeye hazır oluyor. Ütünün ısınması yaklaşık 6 dk sürüyor. Yani acil işler için kullanışlı değil. Noktalı kısım buhar seviyesi. Ben çok yüksekte kullanmıyorum ki gerekte yok. Dik ütüleme için son seviyeye getirebilirsiniz.












 Kırmızı gözüken düğme buhar basmak için. Yine kırmızı görünen kısım elinizi sıcak tabandan korumak amaçlı yapılmış.   Ürün paketinin içinden su koymak için kap, suyun seviyesini ölçmek için çubuk, kablo için uzun tel ve ütü altı silikon ped çıkıyor. 

     Benim değerlendirmem; kesinlikle aldığınıza pişman olmazsınız. Gerçekten çok sağlam. Altına paskara alsanız bildiğiniz konfeksiyon ütüsü. Ben iki sene önce 500 tl'ye almıştım, şuan 950 tl bandında. Ev tipi kazanlı ütü isteyenler bile tercih edebilir. Bu arada ütü masam da Gazella marka. Bu markanın üstüne tanımıyorum. 9 senedir kullanıyorum. Örtüsünü deforme ettim biraz ve yeni örtü fiyatını sordum 75 tl dediler. 

     İnşallah biraz da olsa fikir vermişimdir. Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli :)