11 Eylül 2014 Perşembe

BU SENE BUNLAR MODA :)

Merhaba arkadaşlar...
Birkaç gün diktiklerimi paylaşamadım. Bu özlemi giderelim dedim.
Bir müşterim (kendisi dünya tatlısı) bu sene çok moda olan hırka modelini istedi benden. İki    siparişi de bitirdim ve sizinle paylaşmak istedim.



Dikmesini de çok sevdim. Nedense beğendiğim modeller ne kadar zor olursa olsun, dikerken çok kolay geliyor bana.



Bu arada Cevatpaşa'da ki İlay kumaş pazarında, çok çok güzel penye-jarse kumaşlar var. Bayrampaşa civarında oturanlar bir baksın derim.

Herkese sağlıklı günler...

4 yorum:

  1. Ewet bu sene moda ve sizin özverinizle ayrı bir değer kazanıyor.Paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Fatma hanım kızlarım için diktiğiniz tunikleri büyük beğeni ile giyiyorlar çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efendim. Benim içinde dikmek zevkti :) Güle güle kullanın...

      Sil

Teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli :)