23 Eylül 2014 Salı

DİKİŞE ARA VERMİŞKEN :)

Merhabalar...
Birkaç gündür paylaşım yapamıyordum. Dikiş hayatım baya yoğun bu aralar. Hazır elimdeki işler bitmişken yiğenciklerime bileklik yapayım dedim. Çok çok basit ve şık oldular. Zaten malzemeleri Eminönü'nden alıyorum. Envai çeşit ürünler oluyor. En beğendiğim dükkan Tomflaş. Zaten çok bilinen bir yer.İpler de babamdan :) 
O zaman anlatıma başlayalım...


Malzemelerimiz, göründüğü üzere gayet az ve masrafsız. Böyle şekilli şeyler yerine; kutu kola kapağı,eski bir yüzük, basit halkalar hatta kopmuş aksesuarlarınızı değerlendirebilirsiniz.



İpimizi ikiye katlayıp geçirelim. Uç kısmı yuvarlak kısımdan geçirelim. Gayet basit değil mi?
İyice sıkmayı unutmayalım.


İki tarafı da aynı şekilde bağladık...


Şimdi alttaki ve üstteki resmi takip ederek, hem sağ hem de sol ipi bu biçimde birbirine bağlıyoruz.
Bildiğiniz bir düğüm çeşidi varsa uygulayabilirsiniz. Bu benim kolayıma geldi.


İplerimizi bağladıktan sonra boşta kalan ipleri normal düğüm şeklinde sağlamlaştırıp, çakmakla yakıyoruz.


İşte bu kadar... Benim üçünü yapmak beş dakikamı aldı. Bunu yapıp yapıp satın işte :)

Herkese mutlu günlerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli :)